Nog enkele dagen...

22 juni 2019 - Turnhout, België

Nog enkele dagen en we gaan vertrekken.

Na ettelijke maanden van plannen, zoeken, reserveren, spuiten laten zetten en veel regelen zijn we bijna klaar voor onze grote reis naar Ecuador.

Het is ondertussen al 16 jaar geleden dat we Carlito daar zijn gaan ophalen.  Onze focus lag toen op de adoptie, dus van het land zelf hebben we weinig gezien.  Opnieuw naar Ecuador reizen zal dus niet enkel voor Carlito een heel groot avontuur zijn, maar ook voor ons.  We zijn blij dat we met ons vijven deze trip mogen maken en kijken uit om de geboortestreek van Carlito terug te ontdekken en daarna nog door gans Ecuador te reizen.  Er staat heel wat op het programma en via deze blog willen we jullie toch op de hoogte houden van onze belevenissen aldaar.

Nu enkel de koffers nog inpakken en ... "here we go".

Dirk, Nadine, Yasmine, Ewart en Carlito

Vlag Ecuador

1. Greet De Meyer:
    23 juni 2019
    Wij hopen alvast dat het een fijne reis wordt en dat jullie vele ervaringen met ons delen. Top om deze blog te maken.
    Eddy en Greet
  2. Erik Soethoudt:
    23 juni 2019
    Zoals gisteren al gezegd: fijne reis. Leuk dat we dit mee mogen beleven aan de zijlijn.
    Erik
  3. Peter Lanslots - Conny van Craenenbroek:
    Hoi Allen,

Wij wensen jullie een superreis toe!
    Moge jullie het land goed gaan verkennen en moge Carlito
    veel ontdekken over zijn geboorteland !
    Natuurlijk willen wij zeker op de hoogte blijven van jullie reis vanaf begin tot eind!
    Fijn dat jullie hierbij ook aan ons gedacht hebben.
    We zullen alles op de voet mee volgen.
    Bij deze wensen wij jullie een fijne ontdekkingsreis toe in het geboorteland van jullie zoon.
    Geniet ervan met z'n allen en zorg goed voor elkaar!
    Groetjes,
    Peter en Conny
  4. Peg:
    23 juni 2019
    Zo spannend... Geniet ervan alle 5 en hou ons op de hoogte, dan kunnen wij ook meegenieten 😉 Peg en Patrik
  5. Laura, Jazmin, Peter en Inge:
    24 juni 2019
    Super, ik denk met heimwee terug aan onze reis. Doe iedereen de groetjes daar! We krijgen noodkreten van Nancy die geen subsidies meer krijgt voor haar tehuis. Ik hou jullie op de hoogte over de communicatie daarover.
    Dank je wel om jullie reiservaringen te delen! Ik wens jullie een mooie onvergetelijke reis!
  6. Stevens May:
    25 juni 2019
    Terwijl ik dit typ zitten jullie nu in het vliegtuig en is de grote reis begonnen. Mijn hart volgt jullie mee en ik kijk er al naar uit om het volgend verslag te horen. Dikke knuffels voor jullie allen.
  7. Marc Adriaensen:
    25 juni 2019
    We zijn heel benieuwd naar jullie avonturen en ervaringen. Geniet ervan!
  8. Jef Stevens:
    26 juni 2019