Dag 18 : Naar huis

12 juli 2019 - Guayaquil, Ecuador

Onze laatste dag in Ecuador. Omdat we om 12 uur terug naar Guayaquil moesten vertrekken hebben we onze tijd genomen om te ontbijten en alles in te pakken, want alle aankopen moeten ook mee terug geraken. En aangezien we tegen het maximum gewicht zitten, moeten we de bagage juist verdelen.

De tijd is voorbij gevlogen, en er valt nog zoveel te zien. Maar aan alles komt een eind, dus ook aan deze mooie reis.  De volgende uitdaging zal zijn om de meer dan duizend foto’s te doorworstelen om dit alles in een mooie fotoboek te gieten, zodat we nog meer verhalen kunnen uitdiepen.

Wij hebben ervan 1000 procent van genoten, hopelijk jullie ook …

Als afsluiter wil ik volgende mensen en/of organisaties toch even bedanken :

• Familie Clements – Decleir :  hun rootsreis 2018 naar Ecuador hebben we deels als leidraad mogen gebruiken.
  • Angel Villalba, Kelly Jordan, Pater Walter en Tobia Borelli : zij hebben het ons mogelijk gemaakt om de moeder en familie van Carlito terug te vinden en te kunnen bezoeken.
  • Julio Verne Travel (Riobamba) : voor de praktische ondersteuning van deze rootsreis en de tours door het ganse land.
  • Chauffeurs/gidsen : Ivan, Guillermo, William en Milton die ons in chaotisch verkeer veilig hebben rondgereden en ons steeds goed hebben gegidst.
  • Geo Tours (Baños) : voor de adrenaline activiteiten en tours in Baños.
  • Nancy Calle : voor alles wat ze voor ons gedaan heeft tijdens de adoptiereis … en nog steeds doet voor de lokale weeskinderen.
  • Machalilla Tours (Puerto Lopez) : voor de schitterende tours in Puerto Lopez.
  • Booking : handig om over gans de wereld makkelijk accommodaties te vinden en te boeken.

Natuurlijk het reisgezelschap niet vergeten : Nadine, Yasmine, Ewart, Carlito en Dirk.                                                                                           Zonder jullie was deze reis maar half zo mooi geweest.

GroepsfotoBloemenGroepsfoto

Dit smaakt echt naar meer ...

1. Linsay Mertens:
    12 juli 2019
    Wij hebben inderdaad enorm mee genoten van jullie reis!!! Veilige reis terug en welkom thuis xxx
  2. Laura, Jazmin, Peter en Inge:
    12 juli 2019
    Wij maakten onze rootsreis terug mee. Dank je wel voor het delen! Xxx
  3. Erik Soethoudt:
    12 juli 2019
    Jammer dat het weer voorbij is.
    Het was elke dag de moeite waard om het verhaal te lezen.
    Bedankt dat we mee hebben mogen kijken naar jullie avontuur. Tot binnenkort.
  4. Greet De Meyer:
    12 juli 2019
    Wij vonden jullie volgen top. Eerste werk elke morgen de mailbox bekijken voor het vervolg van jullie verhaal. Er waren enkele keren ook voor ons kippevelmomenten.
    Tot terug thuis.
    Eddy en Greet
  5. Stevens May:
    12 juli 2019
    Hoi Yacadina, Wat een geweldig avontuur was dit. Ook ik keek elke morgen weer uit naar het spannend verslag. Wij kijken al uit naar jullie thuiskomst . Have a save flight and welcome back.
    Love you all
  6. Marc Adriaensen:
    12 juli 2019
    Prachtige reis, mooie verhalen en veel emotionele momenten. Dit vraagt om een gezellige reisreportage-avond in Turnhout. Veilige terugreis!
  7. Tante:
    12 juli 2019
    Hier stopt dan even jullie spannend geweldig mooi avontuur. Ik wens jullie een goede terugreis en wacht spannend op de uitgebreide reisverhalen. Dikke knuffel
  8. Bernadette en Karel:
    12 juli 2019
    Dankjewel om mee te mogen volgen; ook hier de eerste activiteit van de dag. Wat een reis! Dit zal vast nog lang nazinderen...
  9. Johan wouters:
    12 juli 2019
    Spijtig dat het mooie liedje bijna afgelopen is, wij hebben alles met spanning gevolgd, en zijn ook een beetje jaloers dat mooie avontuur niet zelf te kunnen meemaken, maar het is van harte gegund, en eerlijk gezegd, ik begin jullie te missen, mijne maat in het bijzonder, natuurlijk ook iedereen die dit hebben meegemaakt, het was fantastisch. Met open armen wachten wij op jullie ontvangst. xxxxxxxxxxxxxxxx, tot vlug en behouden terugreis. Oma xxxxxx Opa xxxxxxxxxxxx
  10. Peter Lanslots - Conny van Craenenbroek:
    15 juli 2019
    Knap gedaan Yacadina's, petje af voor zo'n onderneming.
    En thanks om de tijd te nemen om dit moois te delen met familie en vrienden.
    Het las telkens als een roman.
    Goede thuiskomst!
  11. Broeckx Hilde:
    15 juli 2019
    Wat een mooie verhalen en belevenissen koester dit goed en geniet vooral nog na.
    Grtjs Hilde, Tom, Joke en Sanne
  12. Ángel Villalba:
    20 juli 2019
    Me alegro mucho de que hayan disfrutado este viaje, y se haya podido cumplir el deseo de Carlitos, de encontrar a su familia biológica. Para mi, también una gran satisfacción poder ayudarles, y ver a Carlitos tantos años después. Un gran experiencia, y un gran aprendizaje, ya que también tengo 2 hijos adoptados, que no han nacido en Ecuador, y tal vez algún día también tengamos que hacer un viaje parecido, en busca de sus raíces. Mis mejores deseos para toda su familia.